Dead poets society

The big P kom till mig runt 8 i morse. Vi glodde på Döda poeters sällskap. Oh captain my captain!
Så nu är vi ett steg närmare godkänd i Engelska C. Bara 2 artiklar, 2 prov och 2 book report kvar.

Så jäkla skönt att man slipper Odis lektioner nu. Skiter i att jag får IG. Vad behöver man filosofi till?

Inhandlade skor till balen igår :) Sen fick jag uppleva Love Actually Mr Bean mäniskan på buskul när jag skulle handla present till Cazper.
Velat med björkvallen hanns också med.

Kvällen & natten sällskapades med Helge the Älg
<3

Imorgon blir det umgås med Styrarspacket + dalmasen.


Nu blir det nutida konst.

John Cage - 639 år långt pianostycke.
Vem kommer på en sån ide ?

Eller vem kommer på iden med ett 3,10 min långt pianostycke som är helt tyst ? inte en ton.


Kommentarer
Postat av: Petra

Pizzan satt sjujävla fint vill jag lova (även fast jag blev spymående.) "Eller vem kommer på iden med ett 3,10 min långt pianostycke som är helt tyst ? inte en ton." Underbart emma, helt jävla underbart! :D

2008-05-15 @ 14:00:01
Postat av: emma

Nu blir jag glad :) Måste bli bättre på detta. men jag är väl på god väg hoppas jag

2008-05-15 @ 14:05:55
Postat av: Fray

lovely day tomorrow ! hamsters

2008-05-15 @ 22:52:31
Postat av: Fray

haha läste du senare delen av inlägget det vare roligaste pianostycker jag hört talas om !

2008-05-15 @ 22:54:13
Postat av: E

haha ja, vi måste lyssna på det nångång

2008-05-16 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0