Det är över nu

Sista skoldagen idag. 
Hade en lektion, Bodil lärde oss hur man skulle dricka sin alkohol.
Mösspåtagning 9.00 + en sup på de!
Sol & sexsnack efter det.
Sista maten blev Wraps med fyllning.
Därefter for de tre vännerna ner på stan för att äta glass.
Min var inge god.
Sedan skjutsade jag petra till africa.
Utstyrseln till cykelracet fick vi idag också. Jag är mest nöjd med tutan.
Snart blir det förkrök sen vikingafest.
Nu jävlar ska det firas.

Tjolong!


Kanske fixat jobb också. Dom ringde från Bygde förlaget idag
Ville jag skulle komma på utbildning den 10e och nån intervju innan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe hejja bygde-företaget!

2008-05-28 @ 22:19:52
Postat av: Fray

de va från mig

2008-05-28 @ 22:20:20
Postat av: emma

jag kommer bli bäst på jovbet va:D

2008-05-29 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0