do do do do do do do do do do do


Senaste

1. Kompis(ar) du träffade:
marcus werner
2. Personen du pratatade med: roland
3. Du fick SMS av: petra
4. Du kramade:  marcus <3

Idag

5. Kläder: just nu har jag badrock
6. Bättre än igår:  på vissa sätt ja, på vissa sätt nej

Imorgon

7. Är det: söndag
8. Planer: vara bakis, plugga, träffa marcus :)
9. Något tråkigt som händer imorgon: att ajg måste lära mig 30 glosor

Favorit

10. Nummer: 5
11. Färg: röd
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? aa
14. Humör för tillfället? bakis, hungrig

frågor och svar

15. Det första du gjorde i morse? kollade på scrubs med werner :)
16. Vad åt du sist? nudlar
17. Vad irriterar du dig på? vad det var för mening och säga sådär? :/
18. Tror du på distansförållanden? känns det rätt så
19. Vem tänker du på just nu? gissa de du ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med? man kan ju alltid hoppas :)
21. Vart reste du sist? Förutom inom sveriges gränser så Tallin
22. Vad gjorde du igår kväll? Drack massa alkohol
23. Liknar du din mamma eller pappa? vet inte
24. Ler du ofta? ja jag är nog en ganska glad person
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? har ingen tröja på mig nu ju

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? mm
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? mm
31. Gråter du när du skadar dig? för det mesta nej men igår var det nära när jag slog i armen. ajajaj

Lycka

32. Är du en glad person? ja
33. Vad gör dig glad? vänner,familj, kärlek, musik. listan kan göras lång :)
34. Önskar du att du var lyckligare? Man kan inte få för mycket lycka
35. Är lycka överskattat? nej
36. Kan musik göra dig glad? självklart

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig: Yes
38. Har du någonsin sagt jag älskar dig och menat det: Jaa
39. Har du en flick/pojkvän? aa :)
40. Är du nöjd med det? mycket
41. Är du kär? ja, det är jag

Hat

41. Vem hatar du verkligen? hat är ett väldigt starkt ord men det finns nog nån jag hatar
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej
43. Är du en mobbare? neje
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja
45. Har du blivit sviken någon gång? mm

Skolan

46. Gillar du skolan? nja, gillar är kanske att ta i men den är bra på sina sätt
47. Favoritämne? historia
48. Värsta ämne? matte
49. Har du spytt i skolan nån gång? nej
50. Är skolmaten god? för det mesta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0