jag

ska göra mig ett försök på ett fylleilägg. de är inte ofta det händer.
jag heter emma hising. jag åt nyss av elins gamla pizza från kl 8 som stog framme
undrar om jag blir matförgiftad nu ?
kanske, kanske inte.
den som lever får se.
ivkäll var det vikinga fest. det var kul. Vi spela fotboll och eldade det var så skönt.
så drack vi alkohol också och petra kolla i dasset och konstatera att det var bajs.
och calle & petra kröde galen catfight.
jag är hungrig. jusr nu sitter jag och äter helges godis.
fast jag vill hellre ha mat men orkar jag laga något tro.
annars tar jag nog en macka.
i morgon är det brännvinsbrännboll som gäller.då blir det fylla  fåshåååå.
jag är ensam hemma det är tråkigt. jag ätr trött så är jag hungrig.
när man är viking måste man snusa.
inte bra inte bra å snusa men bättre än å röka iaf.
röla är äckligt. snusa också-
men vad gör man itnenär man är full.
jag har fått skriv tix jag kan inte slut
vad ska jag skriva nu tro.
hej hej hej hej
jag sakanr en person nui väldigt mycket.
eller jag saknar några personer faktiskt
jag saknar min storebror så saknar jag min lillebror och min mamma lite faktiskt. dom har varit borta ganska länge nu. hoppas dom kommer hem till studenten. jag saknarenpappa.
jag saknar en person som var mig väldigt nära men nu har jag inte träffat han på år.
long time ago. I lost a friend.
vilket jävla inlägg. när jag vaknar i morgon kommer jag nog radera det här om jag kommer ihåg det.
jag vill bara säga att mina vänner betyder allt för mig och min mamma & min bror och min syster.
utan er hade jag kankse itne suttit här idag.
jag är lite stolt över mig själv att jag klarat dom här tre åren på asmhällsprgogrammet trots hårda tider innan.
men nu mår jag så jäkla bra man kan göra tror jag. jag älskar livet. jag ser fram emot framtidern så mycket.
tack för allt.. tack för att ni fortsatt vara min vän trots jag varit konstig. det är jag glad för.
nej nu blev det här ett väldigt seriös inlägg men väldigt oserilst också men endå seriöst.
nu ska jag hitta något att äta tror jag. en macka kanske men avocado och citronpeppar men det finns det nog inte så de fårr bli ost. godnatoch sov så gott alla som läser nu är jag trött.
jag tycker om marcus anders cristian? helge väldigt mycker. undrar om det var rätt. jag hoppas de. isf är jag duktigt å komma ihåg. jag heter iallafall emma linnea hising.
nu är det slut med skola efter 12 år. fufam vad skönt nu fumlar jag på tangetnterna så nu måste jag gå.
hejsan svejsan lingon fejsan

Kommentarer
Postat av: Petra

keep it going. Ikväll kör vi igen !

2008-05-29 @ 13:39:37
Postat av: e ö

haha emmas alla tankar ihoptryckt på fem minuter

2008-05-29 @ 14:14:59
Postat av: Fray !

Du är köng du emma linnea hising<3

2008-05-29 @ 15:18:22
Postat av: e

hahaha komiskt må jag säga

2008-05-29 @ 15:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0