She said I know But my fire for this world will grow

Ensam hemma denna vecka. Rätt skönt faktiskt.
Tim & mamma ligger inne i Uppsala. Han ska opereras på onsdag. Hoppas det går bra.
Var tydligen större operation än vi trott :/

Spiknykter helg. Det behövdes kan jag säga.
För i helgen blir det inte nyktert kan jag lova :)

"Offside" med marcus igår kväll, den roligaste film jag sett på länge!

Engelskaprov kl 11 så nu ska jag förenas med ett papper fullt med glosor som handlar om städning.
Vilken behaglig kombination.


För vännerna
För svikarna
För sökarna
För tvivlarna
För alla som vill höra på
För vinnarna
Förlorarna
För lögnarna
För drömmarna
Och hoppas att ni kan förstå







image77
Trevlig tillställning. Handbollsfest 2006!





1 månad <3

Kommentarer
Postat av: Fray

hoppas allt går bra för timpan så ajg kan gifta mig med honom sen :)

2008-05-20 @ 12:01:57
Postat av: en kvinna vid namn Petra

Hahaha, behagligaste kombinationen någonsin. Vilade upp sig nu i helgen, sen kör vi för fullt nästa. Fira att helvetesveckan är över !!!! :D

2008-05-20 @ 14:50:17
Postat av: Emma

F: ja det måste det för ni ska ju gifta er om 10 år :)
P: När helvetesveckan lider mot sitt slut måste man fira :) dubbelhelg!

2008-05-20 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0