Vad ska jag ta mig till? Utan knäckebröd och sill?

Stulen cykel.
Samhället vill att jag ska få bättre kondition. så måste det vara.
jag ska börja gå till skolan.


hmm. undrar om det går nån buss imorrn?



Petra fick nog bevittna sitt första ungjävel test idag.

Kycklingbaguette -> räkbaguette resulterade i förmodligen sparkad nybörjare.

Glass i solskenet.

Filosofera i parken


En stor gratulation till elins fasta anställning.
.. till och med jag har sökt jobb idag :)

Snart kommer en underbarhet till mig <3





Fray har lärt mig detta så måste ju testa :) 
Från Åre i vintras

Kommentarer
Postat av: e ö

tack :) och spännande film.. ;)

2008-05-22 @ 22:05:45
URL: http://elinornflygarn.webblogg.se
Postat av: Petra

nu har jag funderat jätte länge och ... vadå för ungjävel test?

2008-05-23 @ 10:11:16
Postat av: Fray

hahaha bra kämpat med filmen !
men kan du inte lägga ut när du och pbj åker snowboard och sen toalettlipljudet till !!
så järla KUUUUUUUUUUUUUUUL!!!
jag måste ha den!

2008-05-23 @ 12:10:08
Postat av: E

Petra - är du seg i hela skallen? (somjag) Sala stadsbibliotek. tänk! :)

Fray - haha jo det kan jag göra men då måste jag ju ladda upp den på youtube först =)

2008-05-23 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0