Valborg 2008

Roligaste valborg någonsin.
Började med förfest hos Lisa. Ölspelet med "leffe" och shirre till frukost kl 9.
Efter det vandrade vi till la statione och "Har du en påse så kastar jag den här åt helvete"
Det fanns ingen så jag blev reseledaren.
AB & Lejtof låste in sig på toan på tåget så pbjs blåsa klarade inte hela vägen.
Tur att viktor fanns med som livvakt. En varsin bula till mig och Fray också + amerikanaren.
"I dont understand what you say, Im from USA"
Väl framme i Uppsala begav vi oss till backen.
Alla försvann till ekonomikum så jag och sofia satt i slottsbacken med våra nya vänner xD
Där försvann också mina solglasögon :(
Sen blev de kuta av för oss för att hinna med tåget.
AB panikshoppa en tröja på indiska när hon blev solo. Det var de roligaste.
5 personer på toan från uppsala tills panikkissnödigkärringen och konduktören kom och ville ha betalt.
Sen hamna jag bredvid räddaren i nöden & sofias ragg cristoph när fyllgubben ville tafsa.
Väl framme i leksand blev de fyllehandla på hemköp och hem till AB + powernap innan förfest hos nasse.
Trevligt ställe med trevliga människor
"du har en kuppjärk i blässu!" 
Panikkissa i strålkastaren+trasig stol
framåt 10-halv 11 vandrade jag,soffan,pbj,johanna,emelie & sandra till Lucky house.
Där befann vi oss fram till halv 2 bland konstiga dansmänniskor, naturare, andreas burman (den korta), bastuefterfestnasse, armdansarn & ihoptryckarna. 
En spräckt trumhinna fick jag också när pbj blev exalterad över Ulf Lundell. Härligaste känslan, dock inte spräckta trumhinnan.
Josefin vid grillen som visste allt om oss trots att vi inte ens pratat på tåget 
Vi lyckades till slut hitta till AB:s hus efter lite vilse irr- duktigt av oss :)
Hemma låg tuttarna och sov. 
Torsdagen bestod av pasta alfredo, pizza, snack, bikinimobbning, tågresa hem och sova med m.h. 

Nu har jag äntligen klar med SvC uppgifterna. 2 omprov, CV och tal kvar sen är man godkänd :) skönt.
Ikväll ska jag umgås med pbj, + fler? Får se vad som händer och sker. 
Imorgon blir det iaf utgång och träffa marcus hoppas jag.

Nu ska jag städa ordning lite på rummet sen bli pigg
TJOLONG!




Att AB slet av sitt hår och fick en kal fläck måste också nämnas

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHAH, bästa inlägget någonsin emma! :D roligaste valborg! och ikväll ska vi ha lajbans!

2008-05-02 @ 16:48:56
Postat av: emma

ååh. lyckades jag så bra ?
ja! Idag, imorgon och the rest of our lives!

2008-05-02 @ 17:13:52
Postat av: F

HAHAHAH ROLIGASTE BLOGGGEN PÅ LÄNGEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-02 @ 17:22:22
Postat av: AB

HAHHHAHAH jag tror aldrig jag skrattat så mkt i min ensamhet!!!!
TACK RESELEDARN!

2008-05-02 @ 17:25:19
Postat av: reseledarn

tack- äntligen ett lyckat :D

2008-05-02 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0