Waitin on a sunny day

Händelserik skoldag idag, bara för att pb är en skolkare.
Fick klart min del av naturkunskapen. skönt
Sen fick jag veta att jag slipper göra historiaprovet ifall jag gör muntliga redovisningen.
Ska prata om Thomas Quick eller Malexandermorden.
Nu känns det inte alls lika stressigt längre. Men det är de om man tänker efter.
Engelska redovisning imorn
Religionsinlämning på onsdag.
Främmande ord prov onsdag
Ev. tal i SvC onsdag.
Naturredovisning onsdag
ojojoj

Vi tränade på studentsångerna idag också. HAHA. Värsta jag hört speciellt Katta som inte kan sjunga för 5 öre.
Sen blev det vattenkrig så nu blir man väl sjuk också. Helt dyngsur blev man.
Joe bjöd på glass i solen också :) mums

Grattis till Frida & Lars som ska bli föräldrar också :)

Blir antagligen ingen studentfest på fredag heller så vad ska man hitta på då tro?
På lördag kväll ska jag iaf umgås med marcus och imorrn ska vi åka och kolla på smoking tills balen.

Nu ska jag försöka hitta någonting i "Asa-Tors hammare" till religionsarbetet. phjuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0