Brännmärkt

Skulle nyss laga ris,bearnaisesås och nuggets till matlådan så glömde jag en stekpanna i ugnen så ska jag ta ut den med en handduk men en bit sticker ut och självklart tar jag tag i den på det stället och gallskriker. Snyggt brännmärke som svider som fan på hela handen. Får se hur det går att bära böcker med den handen idag. AJAJAJAJ. Föresten så har jag fått förlängt till den 22a december. Härliga pengar blir det :)

Hoppashoppashoppas jag kommer in på förskolelärarlinjen, annars får de bli undersköterska om man kommer in där.
Första gången i mitt 19 år långa liv som jag faktiskt är sugen på att plugga.
Egen lägenhet vill jag ha nu också. Får se hur det blir med det.

På lördag blir det en sväng till västerås och shoppa lite julklappar med josse.. Måste börja i tid för de kommer bli mycket jobb i december och inte mycket tid över. Sen blir det kanske bio på kvällen med min darling, beror på när han kommer hem från sin stridsövning.

Idag är jag på strålande humör. Vakna vid 10 så gick jag och marcus ner och åt lunch på stan. Kycklingsallad blev det :) Gottgott. Nu kommer Frida snart och hämtar mig så ska väl fixa lite innan jobbet.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0