monday

Lördagen var en rogivande kväll med mina kära vänner.
Förfest x 2 och utgång på det.
En av mina vänner misskötte sig. fy dig min vän! :P
Igår blev det julbordsmat hos familjen helge. gott
Idag har jag inhandlat mig lite badbomber så ska snart ta ett bad med lite väldoftande luktvatten kanske?
Ikväll blir det kräftor. Har inte ätit det nåt i år.

Idag var jag tvungen att inhandla ännu ett. Jag blir galen på mig själv. Paranoid är ordet.
Men det blir så när det icke är regelbundet.

Hejsvejslingonfejs


Kommentarer
Postat av: pbj

haha, jag vet precis vad du talar om :D

2008-11-03 @ 15:48:34
Postat av: emma

haha jag visste det :P sist var ju på stadsbiblioteket

2008-11-03 @ 15:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0