Rockabilly kille Willy vill bli

Snösnösnö I LOVE IT! <3
Fast lite läskigt är det i bilen på vägen hem när man knappt ser nånting.
Igår upplevde vi en nära döden upplevelse på väg till jobbet.
Fick sladd på vägen intill adlibris och gled mot diket sen styrde frida bort från diket så åkte vi snett rakt mot en stolpe på andra sidan . Fick stopp tre meter framför i ett litet dike. Frida var rädd för bilen skulle få skador. Hanna var rädd för att få snö i skorna och jag, ja vad var jag rädd för. Jag tyckte nog mest om den härliga adrenalinkicken man fick efteråt.

Fick lönebesked idag också. 1600 kr för dom extra dagarna från sist. Längtar till decemberlönen. Pengarpengarpengar måste vara roligt, i en rik mans värld! (hatlåten nr1)

Hittade världens roligaste bok idag (pruttboken). Typisk petra humor var det i den. Höll på att garva ihjäl mig åt historierna.

Idag har jag hunnit med mycket innan jobb. Ätit frukost-duchat-städat-vart på stan med mor-ätit thaibuffe på stan och övningskört. Körde på storavägen med massa bilar för första gången :) Jihooow. Vill ha körkort nuuuuu!
Känns lite tungt när en efter en får körkort. Men bättre sent än aldrig om jag citerar från AB:s ord. Ska satsa på att ha den före min 20 års dag men nu ska vi inte säga för mycket.

GODNATT 


Kommentarer
Postat av: petra

haha, petra humor. vet inte om jag ska ta det som en diss eller en komplimang ;) snart så jobbar vi ihop och tjänar flis :D

2008-11-23 @ 19:50:06
Postat av: emma

ta det som en komplimang ;D det är min humor också om ja ska va ärlig

2008-11-24 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0