tom ga kai

Denna helg har varit wonderful.
Lördagen blev det tårtbak & såg flyga drake med inte för stora förhoppningar.
Den var ganska annorlunda boken kan jag tala om.
Sedan kom petra som var den enda som inte svek maten, vi åt pizza och det satt fint,
efter pizzan kom resten av hamstrarna. Det blev smarthetsspel men vallalaget gav upp och ville
hellre inhandla äckliga salt & vinäger chips som är beroendeframkallande.
Hålla vänskapen i liv planen startades denna kväll.

Vid halv 12 bestämde sig styrarspacket för en impulsutgång i nyktert tillstånd som
slutade några hundralappar fattigare och i lite mindre onyktert tillstånd. Trevlig kväll!

Söndagen spenderades i min käraste pojkväns säng tills vi sedan begav oss hem till moi
för att beskåda prisonbreak, skrotnisse & andra avenyn.

Igår var jag så lycklig för det härliga vädret men idag är all snö bortsmällt och regnregnregn. FYFAN!

Min allra käraste bundis fyllde 19 år igår. FRIDA STERNER CONGRATULATIONER TILL DIG MIN VÄN <3

Idag när jag var inne på åkraballen för att handla mat till jobbet hittade jag en ny soppa. thaisoppa med kyckling & lemongrass.  Eftersom den thailänska varianten är så god så tänkte jag prova den men fyfan vad äcklig den var. Svenskar kan inte laga thailänsk mat. punkt slut.



denna som gäller nu. helt okej :)

Kommentarer
Postat av: Fray

jag tror mig minnas att jag tillhör styrarspacket. förövigt vare inte vallalaget som gav upp jag tror mig minnas att Elin va rätt sugen på vinägerN.



TACK SÅ MKT=)

2008-11-18 @ 17:44:20
Postat av: emma

det ska faktiskt stå ekebypacket. duvet i all den hast med bloggvärden så blir det lite fel ibland :P

2008-11-18 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0