When you love someone

En galen katt på ena sidan fönstret och en annan galen katt på andra sidan fönstret som fräser åt varandra.
Hur ska jag komma ut ur huset utan att dom flyger på varandra? den dagen-den sorgen!

Helgen var i allafall kanonrolig och nu är det bara 25 dagar kvar =)
Fick lite bilder av bror min igår från Bangsaen. Verkar helt underbart.

Jag drömde att vi var i Thailand så var det ett sjölejon som attackera oss och bet oss i fötterna.
Finns det sjölejon i Thailand?

Får förmodlingen veta om jag får förlängt idag. Kan ta september ut men inte längre. Är så trött på det där jobbet.
Bara jag slipper rullbanan idag och den där idioten. Tur att man har Hanna som man kan diskutera med ibland och Kjelle med bloggen och alla härliga arbetskamrater gör jobbet roligare.


Nu blir det splitta en velat med min käre vän innan jobbet






Det känns så bra att bara få sova med dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0