kära läsare

jag ska lära er någongting. Säg aldrig, jag spyr aldrig på fyllan och gå in för att bryta trenden.
Man blev också gravid i helgen, enligt vissa så nu är det bantning som heter duga som gäller.
Låg på 53 innan studenten. Idag låg jag på 58,8 så gå ner 4 kg till sommarn.
Vad kommer ryktet från? Ser jag verkligen ut att vara det? Herrehjärtanes!
Sund kost och motion är det som gäller nu.
Idag har jag ätit:
frukost: 2 ägg och 2 tomatmackor
lunch: lax,ärtor,gurka,tomat och crabsticks.
Har även varit ute och sprungit 1,5 km på 8.30 min. Körde hälsospåret. Duktigt av mig :)

Nyss vart på körskolan, bokade också datortid för teoriplugg. Måste komma nånvart med det där.
Nu är det plugg som gäller resten av kvällen :( blää!

I fredags blev det tacos och 18 års kalas för bror min, efter det blev de grilla choritzo i parken med Olle,Tuppen,Tommy och Marcus. Lekte i lekparken gjorde vi också.
Lördagen var de förferre med mina underbara vänner och hottan på det.
Väldigt trevlig helg må jag säga.

Vad händer på valborg? Jag funderar på att vara nykter, galen som jag är.


Kommentarer
Postat av: helge

nykter i lördags??

hahaha

2009-04-28 @ 11:31:12
Postat av: emma

lägg av :P

2009-04-28 @ 19:31:47
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-30 @ 15:12:12
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0