Shiny happy people

Jag är så glad :) Klarade kompletteringsuppgifterna så nu är hemtentan godkänd. Jippi!
Hade handledarträff och en föreläsning idag. Föreläsningen var bara 45 min lång och vi fick i princip bara kolla på reklamvideoklipp och klipp från "hip hip hora".
Kom hem till Sala vid 2 och gick till marcus för skulle plugga där eftersom jag inte har nån skrivare.
Han åkte och jobbade vid kvart över 2 och jag har från kvart över 2 till halv 11 pluggat bortsett från lite surfande, matlagning och besök på åkrahallen. Men nu är jag äntligen klar och förberedd inför seminariet imorrn :)
Ska snart kolla på 24 som tim håller på och skickar till mig. Sen kommer marcus hem vid 12-1.
Det är ganska läskigt att vara här själv. Jag inbillar mig att läskiga gubben i åkrahallen kön vet att jag är själv här och kommer komma in och mörda mig :P Men det gör han nog inte, han fattade bara inte vad 8 kronor betydde.
Imorgon går jag från 9.15-11.00 sen har jag lov tills på tisdag. gud så skönt det ska bli :)
20 års fest på torsdag, påskmat på fredag och lördag.
I morgon tänkte jag träna handboll. Wihoo! och på onsdag är det fotbollsträning.
äntligen. Hoppas solen skiner lika mkt på onsdag som den gjort idag och i lördags

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0