skärtorsdag

Jag blev inte smittad (peppar peppar) fast jag låg bredvid en magsjuk jävel hela natten.
Jag måste haft tur.
Fotbollsträning  i spöregn igår. Var faktiskt kul :)
Nu ska jag sätta igång och städa mitt extremt stökiga rum.
Sen blir det ner på stan med Joe en sväng.
Ska på Sara,Lisa och Malins 20 års kalas ikväll. Men nyktert för min del.
Kommer bli skoj.
Blir påskmat i hedemora imorrn, hemma på lördag och hedbo på söndag.
Jag kommer rulla fram.


Jag kan inte bärga mig till nästa helg då jag och marcus firar 1 år tillsammans.
Ví ska åka nånstans och göra nånting, mer får jag inte veta, och ni vet hur nyfiken jag är.
Hur ska jag stå ut i 9 dagar!!

Har inhandlat en luffarryggsäck till tågtrippen i sommar.
45 liter, hoppas det räcker.


Kommentarer
Postat av: fray

varför haru itne din ryggsäck från valborg med dig reseledarn? =) haahahahaha

2009-04-11 @ 01:33:44
Postat av: emma

haha hade jag en ryggsäck på valborg? de minns jag inte :P

2009-04-11 @ 10:30:26
Postat av: fray

HAhaha det var ju därför du blev kallad reseledarn!! sen sa du flyförbannad : " får jag en påse så kastar jag den här(ryggsäcken) åt helvete !!" haahha

2009-04-11 @ 10:50:09
Postat av: emma

hahahahahha. har nå svagt minne. Kasta ja bort ryggsäcken? stackars ryggsäck :P

2009-04-11 @ 11:33:02
Postat av: fray

hahaha jag vet inte kan köpa en ny åt dig i tjugoårs present ;) ! haha du är min roligaste!

2009-04-12 @ 17:53:51
Postat av: emma

<3

2009-04-12 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0