Stressigt läge

HALLÅ! Var ett tag sen jag skrev nu, haft mycket att göra. Stressvecka fåshåå.
Var faktiskt ledig måndag, men det betydde pluggpluggplugg, plus att jag
var hos Johan som fyllde 18 och åt smörgåstårta.
Tisdag blev det plugg, körskola och barnvakt till lilla söta cazper.
Onsdag var det skola igen, dramaworkshop som för övrigt var hur kul som helst
och seminarium om genus. Skynda hem till fotbollsträning sen. På kvällen invigdes grillen med olle,tommy och marcus. (tågluffargänget)
planerade lite och kom fram till att vi skulle flyga från stockholm till london det första vi gör, blir billigare så.
Torsdagen hade vi seminarium igen om medier, efter det blev det plugg hela dagen och handbollsträning.
Nu ska jag sätta igång att plugga dom närmaste 2 timmarna innan vi beger oss till uppsala för veckans sista seminarium. Sen har vi seminarium mån-tisd också. phjuu. Ska bli skönt att vila upp sig i helgen.
Nej nu måste jag skynda mig så jag får någonting gjort.
Hejsvejs skönt med fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0