update

Härlig vecka,  i måndags var jag ledig, då hade jag körning på körskolan.
Tisdag åkte jag och mackan till västerås.
Thai buffe på mongolian och inhandlande av 2 nya klänningar och tågluffarryggsäck.
Åkte till Uppsala vid 2 och hade en föreläsning. Sen gick jag och elinor hem till henne och fixade oss lite.
Sen gick vi till Norrlands (orvars) och åt. Kycklingsallad,vitlöksbröd och en öl för 68 kronor. Billigt eller vad
Angelica kom och mötte oss där sen gick vi hem till Elin där det vaknades förfest.
Kortspel, Magnus Uggla och sånglekar blev det. Riktigt jävla kul!
Blev utgång på snärkis efter det. Vad ska man säga? Mer folk än löning på hottan i Sala på en tisdag i Uppsala.
Hoppas det blir fler gånger. Bilder kommer så fort jag fått dom av elinor.
Onsdag åkte jag in till Uppsala igen för ett besök på språkverkstan.
Så dagens dag har bestått av att kompletterat hemtentan när man är ledig.
Ska bara skicka in den sen är det bara att hoppas på det bästa.
Körskola+körning med far har också hunnits med.
Långdag i morgon 8.15-15.00. (2 föreläsningar)

Skulle verkligen behöva städa mitt rum men när ska man hinna med sånt? Säg det.

Provade ett par jeans idag som jag jämnt hade i slutet av 3an. fick knappt upp dom över låren :(
Sorgligt. Hårdträning är det som gäller nu.
Nästa vecka börjar alla träningar. handboll tisdag,torsdag och fotboll onsdag.
USCH PÅ MIG!!!

Kommentarer
Postat av: fray-lee

ursch på mig med! i´m a fat fucking cow ! måste träna

2009-04-03 @ 00:49:31
Postat av: emma

neej, inte du. I AM

2009-04-03 @ 06:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0