waapbaambooogie

Helgen har varit underbar. I fredags blev det pitabröd och en öl i solen på marcus balkong.
Studsmatta hos tuppen och hjälpte honom flytta resten av kvällen.
Lördag skulle vi fira våran 1 års dag. (fast egentligen är det imorrn)
Fick inte veta någonting men vi åkte iaf till västerås.
Tar in på First hotel plaza, jättestort rum.
Champagne, choklad och vindruvor på rummet.
Sen blev det bowling och en öl på strike, jag förlora :(
Gick tillbaka till hotellet och fixa ordning oss lite
sen gick vi till "Tusen & en natt" (jättefin resturang) där jag blev bjuden på mat.
Det blev kycklingfile,limesås och ugnspotatis för mig och marcus tog libyansk tallrik.
Cosmopolitan till efterrätt. Satt på resturangen i 2 timmar sen gick vi tillbaka till hotellet.
Där blev det skumbad och champagne i badet. Härligt!
Vaknade på morgonen och åt jättestor frukostbuffe.
Sen gick vi runt på stan lite, jag inhandlade mig ett par nya byxor.
Har varit i hedbo en sväng idag, sutttit i solen och glassat.
Efter det åkte jag och marcus hem till mig och åt kebabrulle och kolla på Sandor slash Ida.
Enda plugget över helgen, att se en film :) härligt. seminarium imorrn om den.
Ganska fullt upp i veckan. Imorgon fyller fredrik år så ska ut till hedbo igen å gratta han.
På tisdag har jag seminarium + ett till seminarium som jag missat.
Onsdag fyller Tim år så ska jag ta 3e twinrix sprutan och spela fotbollsmatch.
Så har jag nå skolgrejs torsdag,fredag också. Körskola på torsdag.
Sen ska jag hinna med att göra en minirapport i veckan också om hur barn påverkas av film.
Hur ska jag hinna med allt? så tänker jag alltid men hinner endå med. konstigt de där.

Jag älskar min marcus...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0