http://www.existenz.se/out.php?id=15875 Skaplig pormask

Skulle nyss hämta min cykel i cykelförrådet och cykla till körskolan men då upptäcker jag att den inte är där?
Då kom jag på att jag har ställt den någonstans - men var? det är frågan. Var är min cykel?
Får klura på det idag.
Så Susanne får vara så snäll och hämta mig idag :)
 
I morse när jag vaknade var min första tanke. Var är Petra?
Men då kom jag på att hon sov ju hemma inatt.
Konstigt det där, har vant mig att sova med henne så man undrar vart hon dratt när man vaknar

Hyrde film på Åkrahallen igår. Endast 10 kr. Det var billigt. Allt flyter kollade vi på.
Ikväll ska jag och Marcus på bio i Västerås. Har fått gratis biobiljetter.
Vi ska kolla på Beck.
Matchen på söndag är inställd så det blir utgång på lördag :)
På söndag drar jag iväg till Uppsala.
Börjar bli lite smått nervös inför skolstarten.
Jag som är så kass på matte. Hur ska det gå?
Kommer inte känna någon i klassen heller.
De enda från gamla klassen som ska läsa samma kommer gå i andra gruppen.
Sen läser alla andra förskola och högstadie-gymnasie.
Nu ska jag springa ut och vänta på bilen.


jag och simon innan onsdagssommarklubb (bra skärpa)

Kommentarer
Postat av: M

kommer gå kanon bra i uppsala :) tror på dig glöm ej mig :) Kyss

2009-08-28 @ 12:24:13
Postat av: Malin

haha så mycket matte som jag läst nu får jag väl hjälpa dig sen ;)

2009-08-28 @ 13:24:04
Postat av: Anonym

tack malin :) Det kommer du garanterat få göra. haha

2009-08-28 @ 17:01:12
Postat av: petra

Jag älskar att du inte har match på söndag!

2009-08-28 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0