Fotboll

Trött som bara den efter säsongspremiärmatchen på Heden.
Spelade mot serieledarna Tillberga.
30 grader varmt + 0 personer på avbytarbänken
Loosade med 3-1 men vi spelade jäkligt bra endå.
Ingen ordinarie målvakt hade vi heller.
Blåmärken och blåsor på fötterna.
Ikväll blir det lugna puckar.
Film, chips och dip.
Bara för att jag har bestämt mig för att inte festa idag vill alla ha med mig.
Ska försöka stå emot frestelserna i min ensamhet ;)
Får se om man får nå besökare ikväll kanske.

Det känns faktiskt som att jag har kommit igång lite med träningen nu.
I torsdags var det fotbollsträning och fredag blev det 5 km promenix.
Känns skönt.

Teorin går framåt också. Klarat fas B nu.
Ska försöka sitta varje dag nästa vecka.

Onsdags var en hejdundrans rolig dag/kväll/natt.
-Badning och solning i Tärnabadet med Malin & Petra
-Minikräftskiva hos mig.
-The Waves i Sätrabrunn
-Discodans på stadens hotell

Family guy nu!







THE WAVES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0