nu får det va nog!

HALLÅJ BLOGGEN!
vad har hänt sen sist då?
Fotbollsträning i onsdags sedan övertala min goda vän pb mig till onsdagsklubb.
Torsdag drog jag, tuppen, chrille, marcus och joe iväg på ett litet båtäventyr på Åmenningen.
Åkte vattenskidor som jag var mindre duktig på, fiskade upp aborrar och grillade på en öde ö.
Det spöregnade så mitt och joes tält var genomblött så det sluta med att alla sov i båten.
Hade iallafall jäkligt skoj. Åkte hem på fredan då drog jag och marcus till uppsala och gick på bio.
Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser    Skapligt bra film.
Lördag förmiddag blev det IKEA och jag shoppade loss för 900 riksdaler.
Madrass, lampa, förvaringsboxar, sugrör, handduk m.m inhandlades.
Kvällen blev det kräftskiva hos mig. Åt nog närmare 30 kräftor. gött
Sara och blixten kom förbi en stund så drog vi till hotellet vid 12.
Bakisdag med karln min idag. Fredagen den 13e och Två ska man va har vi kollat på :)
Imorrn blir det grönan med Josse och Ellie.
Sen är det jag som tar mig i kragen och pluggar teori resten av veckan. punktslut






Kommentarer
Postat av: fray

jag måste också plugga teori hela veckan !! imorn kör vi :D

2009-08-03 @ 15:10:36
Postat av: emma

då kör vi kör vi!

2009-08-04 @ 16:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0