Ny vecka - nya tag

Vad har jag gjort sen sist då?
Jo, i lördags tog jag och Petra bussen (barnbiljett 34kr tack!) till Västerås.
Åt godaste thaimat på Spicy hot.
Såg roligaste filmen Sommaren med Göran på Filmstaden
Tog en öl på Strike till fridrott.
Sprang runt i ösregn för att hitta nån krog som var öppen och som inte hade "några år kvar"
Hittade till slut på Sjökrogen där vi drack drinkar och dansade runt med "alla västerås tjejer med likadana kläder"
- Vad ska han med en 5a till?
- Köpa sig ett liv kanske.
Fredrik hämta oss vid 12 då blev det en sväng på hotellet och smida planer om boat-tripp..
...men det bidde icke av :P

Söndag blev det filmkväll och melon med Petra. Kollade på Napoleon Dynamite.
Ska för övrigt aldrig mera köpa den så kallade "sommarsalladen" på Åkrahallen.
Smakade surt och luktade gammal öl så kolla jag på datumet då gick den ut den 12e.
Fick en stor hel melon för det :) TACK OCH BOCK!

Idag har jag pluggat lite teori och så åt jag, petra och marcus på Liljas.
Jag måste sluta äta ute föresten. Gör av med alldeles för mycket pengar på mat.







En chans.... jag hoppas verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0