smart ass

Ska vara på körskolan om 50 min. Är hos marcus nu och kom på att jag glömt alkogrejen hemma så måste rejsa hem först- DRYGT! Sen blir det träffa Jannica en sväng sen plugga teori och ikväll blir det kräftor med mamma sen ev. film med AB och Fray.

Hade sketans kul i Uppsala i tísdags. Jag, Malin och Sofia skulle käka thaimat men det visade sig vara thaimassage.
Så det blev en onyttig pizza istället (men god som fasiken var den). Sen blev det vin och jag har aldrig innan vi drog ner till Terassen. Träffade på lite roligt folk där. bland annat en norrman med namnskylt som ville visa hur duktig han var på svenska. Sen blev det vadslagning som resulterade i god rosa cider :)

Igår blev det först en sväng hem till mormor sen teoriplugg. Och vet ni vad! Jag har klarat dom 4 första faserna :)
Men repetitionen gick ju som den gick. HAHA. Fika med Micaela efter det. På kvällen blev det fotbollsträning och massa myggbett.

bajs

Kommentarer
Postat av: fray

"30 av 70, det måste vara nå fel, jag måste ha glömt att svara på vissa frågor" ;)hahaha så järla kul

2009-08-13 @ 16:43:59
Postat av: emma

Sanningen var den att jag var sämst. HAHA

2009-08-13 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0