brum

Jag får alltid hundratusentals miljoner skräppost mail så tänkte jag rensa lite idag och då upptäckte jag att jag hade fått ett jobberbjudande på Sonisphere festivalen i Hultsfred när Metallica spelade. VARFÖR KOLLADE JAG INTE TIDIGARE?
Då missade man det då! Smart.

Igår åkte iallfall Jag, Jossan, Elinor och Chrille till Grönan. Vi hade väldigt tur med vädret.
Strålande sol hela dagen. Det gillas!  Var där från 11 till runt halv 8.
Åkte massvis med karusell, åt langos och kollade på Mora Träsk.
Efter grönan stannade jag i Uppsala över natten.
Det var gängbråk bakom stationen när vi kom. Läskigt!

Idag har jag fixat lite i lägenheten. Byggde lampa och försökte bygga stol.
PB bjöd mig på Amithai när jag kom till Sala vid 1. 
Sen blev det stek och bad i fiskarbrottet med Fray, Soffan, Moa och Linn en stund. 

Nu ska jag diska, läsa lite i Box 21 och förbereda mig mentalt för 5 km kutning med AB och Fray kl 7.
Sen ska jag träffa Marcus ikväll. Han satt en äppelbit i halsen igår så han fick sitta på akuten halva natten.
Stackarn :(

I morgon är det teoriplugg med Fray som gäller. Det här funkar inte..




INSANE var skitläskig. Klarade av den 2 gånger.


Slänggungorna - typ enda karusellen jag inte åkte


Mora Träsk


Skrattkammaren


Djurgårdsfärjan

Kommentarer
Postat av: fray

Teori in i döden klockan 12 imorn ! bra kämpat idag dude!!

2009-08-04 @ 20:56:27
Postat av: emma

Ja, klara fas A! Detsamma ;D

2009-08-04 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0