Wake up in the morning with a head like what you done

Igår bjöd Marcus mig och Fredrik på Akropolis. Åt Pikilia kotas
Det är nog en av dem godaste maträtterma jag vet.
Ska träffa Joe för en fika vid 1 sen ikväll blir det käk och bio i västerås med Björkvall.


Drömde sjukaste drömmen inatt. Kändes jätte verkligt.

Jag var gravid så var vi ute på nå land och jag började få värkar.
Så vi åkte in till sjukhuset och då var jag öppen 3 cm.
Fast jag skulle få lov att vänta innan dom gjorde någonting.
Då gick jag in på facebook och skrev att jag skulle föda barn för jag hade inte berättat det för någon.
Sen ringde min bror och sa att min tränare undrade om jag skulle komma på träningen.
Då sa jag - vad tror du själv! Jag är mitt uppe i att föda barn,
-Så då ska du alltså inte träna, sa Tim.
Sen gick jag fram och tillbaka i korridoren för att jag hade så ont i ryggen.
Sen la jag mig i sängen igen och då var jag öppen 7 cm och då var det dags att börja krysta.
Då vaknade jag av Marcus väckarklocka. hahahha


Kolla på den här filmen - jag får mardrömmar. hahahaha

http://www.liveleak.com/view?i=a307a2c251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0