Bli frisk någong gång då

Panikhosta mellan 05-07. Sov till 9 vaknade och bestämde mig för att bege mig till skolan trots allt.
Tog mig igenom seminariet med bultande huvud och hostan kittlandes i halsen.
Bestämdes även klassmiddag på måndag med ett eller flera glas vin. Ska bli skoj och få lära känna klassen lite bättre.
Lär vara helfrisk tills dess iallafall. Efter skolan lunchade jag med jannica i uppsala city. Världens godaste lunchbuffe och jag fick studentrabatt :) Kul att man får användning för kortet.  Kom hem till marcus för en stund sen. Snart kommer blixten då blir det film och lite chips & dip..

Är så trött på vintern. När kommer våren?  Den kommer allt senare för varje år som går.
Vad är det som händer med vår värld? Nej ta mig tillbaka till thailand och helst till paradiset Koh Samet. ÄLSKA<3




Kommentarer
Postat av: josse

jaaa vill också tillbaka!!



kraaam

2009-02-11 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0