full rulle

Det var full rulle hela dagen igår, vaknade vid 11. Pluggade nån timme sen drog petra med mig ner på stan och bjöd på thai mat. Alltid lika gott :) Sen bestämde vi oss för att åka skidor på månsan. Taggade och pigga började vi våran färd runt hela långforsen som visade sig vara inte allt för kort. Vi dog nästan. 2 timmar tog det runt. inget fusk heller. Bra träning iallafall. Efter skidturen övningskörde jag genom hela stan för första gången :) det gick bra. Sen åkte jag hem till jannica en sväng och busa lite med cazper. Hem och plugga vidare efter det sen blev de andra avenyn och mys med marcus innan vi somna. Nu har jag precis läst klart "Allt om mångfald". Ska snart bege mig till skolan för litteratur seminarium. Idag MÅSTE jag verkligen börja med hemtentan (ångestframkallande sak de där).








Kommentarer
Postat av: petra

härlig dag, härlig som sören! :D

2009-02-18 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0