Händelserik helg

I fredags blev det film med Fray-Lee :) Vi såg "Girl next door". Skapligt sjuk den var då.
"Men jag hade ju msn långt innan jag kände dig" Dom där första sex månaderna i våra liv.
Sofia kom förbi en sväng också och diskuterade viseversa om /hannes.
 
Lördagen begav sig jag,simon,tommy,micaela och helge till gustavsvik och badade. Jäkligt kul var det.
Öste i forsen hela dagen. Det roligaste som finns. speciellt när man får andra folk i knät på sig och när man fastnar motströms och inte kommer någon vart eller när man blir nedtryckt under vattnet och nån gubbe trampar en i huvet. Eller när det blir 1 km köbildning bakom en stackars livrädd gubbe som inte törs åka den sista svartabacken forsen.
Vi begav oss hemåt vid 5 tiden då vi skulle beställa pizza från den nya "Victoria". Jag bestämde mig för att ta kebabrulle och vad glad jag blir när det står. Salas största kebabrulle?!. När vi väl är hemma hos mig så upptäcker jag, men jag har ju inte fått nån kebabrulle? vart är den? så öppnar vi allt och då visar det sig att min salas största kebabrulle är en "kebabboll" intryckt i en kebabtallrikslåda. Snarare Salas minsta men kul var det iallafall. Trekantig var den också. Efter kebabbollen blev det vidare till elin på förfest där alla mina goda vänner befann sig. Shotades absint, dansades macarena och serious talk blev det där. Dansade sedan vidare till hotellet och vidare där. Fyllebråk bland alla möjliga olika på kebaben sen. Kvällen/natten slutade i Elins soffa skedandes med min vän petra sofie björkvall.

Söndagen blev det till att köa till lidl för inhandling av 4 liter iste var. Det är guld.
Sedan blev ju inte söndagen den bästa söndagen i mitt liv. Men det löste sig till slut och hoppas bara det blir bättre nu. ¨
Känns precis som när någon dött.

Idag har jag läst ut "Värdegrundsboken" på 101 sidor och har kommit 43 sidor av 123 i "solidaritet, att se sig själv i andra". Sen har jag bara 40 sidor nåt annat och läroplaner att läsa sen är jag redo för seminariumet imorrn. Phjuu!
Det här blev ett långt inlägg. Känns som jag drar ut på det för att jag vet att jag måste läsa när jag är klar med detta. blä.
Joehoe kom hit och jag bjöd henne på lunch idag också, allt för att undvika att läsa. Nej nu ska jag läsa några sidor till sen ta mig ett varmt bad. BYEBYEBEAUTYFUL




Det får inte hända igen :(



däckat?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jävla roligt inlägg och jävla snygg bild

2009-02-02 @ 21:39:44
Postat av: Fray

Hahaha ! jävla trevlig fredagskväll=)

2009-02-02 @ 21:43:24
Postat av: emma

jävligt kul med kommentarer :)

2009-02-03 @ 07:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0