hosthosthost

Gårdagen var riktigt lyckad. Är glad att jag åkte trots att de andra salaborna svek :P
Åkte hem till Elin när jag kom till U-sala. Fyfan vad sugen jag blir på att flytta nu. Hon bodde i mysigaste studentkorridoren. Sedan gick vi till V-dala och där blev det mat, alkohol & lära känna varandra lekar.
-jag är transa och singel! (hahahahha, herre min gud ja det finns väl folk till allt) 
Sen gick vi vidare till Norrlands och drack lite mer och körde dart turnering. 19 kronor för en stor stark. Billigt värre!
Efter norrlands gick jag, elin, anna, henrik och  daniel hem till henrik och körde guitarrhero.
Marcus var snäll och kom och hämtade mig på natten. Var hemma i sala kl 04.00.
Vaknade vid 9 i morse och blev tvingad och ringa sjukan för hostan. Fick Cocilana (innehållande morfin).
Den är det drag i minsann. Trött blev man av den så somnade 4 och sov till 8 så nu kommer man väl inte kunna somna ikväll. Nu ska jag unna mig att läsa en god bok när jag inte har så mycket plugg. Det blir Nicci French - du tillhör mig. Dom böckerna är riktigt bra dom.  Usch hostmedicinen hjälper inte så mycket för hostan och kan itne ta mer då blir deet väl som när jag bröt käken och fick morfin och hallucinerade. Telettubbies som flög runt i rummet och fray som gjorde kullerbyttor i potatislandet.

Imorrn har jag bara en föreläsning om PM skrivande 15.15-17.00 så skönt med sovmorgon.

byebye

Kommentarer
Postat av: fray

haha mera morfin till folket ;)

2009-02-10 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0