klagoblogg

Usch, inte mår man bättre idag. Snarare tvärtemot. Hade skitont i magen och bröstet igår för jag hostat så mycket :(
Kollade på "21" med blixten och helge. Båda somna så jag fick kolla själv. Fick sms av jannica nyss och hon hade blivit magsjuk så nu får man väl det på köpet. Har iallfall tryck i mig 12 vitpepparkorn, inte för att jag tror de funkar men man kan ju alltid chansa. Har inte känt av nåt än i allafall.

ÅÅÅÅÅ varför kan jag inte bli frisk nångång? Skulle ju gå på bio och äta på spicy hot med blixten, sara och marcus ikväll men det blir de väl inget av när jag mår så här. fyfan.

vilket klagande det blev här då. ska kanske klaga lite mer.
Måste skriva en sammanfattning på min artikel idag också. USCH!

En positiv grej iallfalll. nästa seminarium är inte förrän på torsdag och inte lika mycket att läsa den här gången. skönt

Nej nu blir det film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0