my little pretty one....

Första delkursen avklarad. Förskolan & skolans samhällsuppdrag 7,5 hp.
Missade inget seminarium ochh hemtentan inlämnad men har inga höga förväntningar för godkänt på den.
Nu har vi precis börjar med andra delkursen Lärande och kommunikation. Den verkar lite roligare iallfall.
På tisdag ska vi berätta en saga för klassen utantill med kroppsspråket och allt vad det innebär.
Verkar bli mycket sånt skoj
Har införskaffat mig nästan all kurslitteratur inför den här månaden iallafall. Ca 600 kr fattigare på det.
Blir dyrt trots all studentrabatt man får.

Blir inge romme i helgen för marcus har fått halsfluss (håller tummarna att inte jag blir smittad).
Åker nästa söndag istället och då blir det jag,marcus,tommy,elin,niklas,matilda,werner och kanske anton och linda :)

Idag blev det två föreläsningar och Mcdonalds på lunchen. trevligt.
På söndag ska jag träna fotboll. Måste komma igång igen.

Nu ska jag mysa med min älskling en stund <3





Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja du är så duktig i skolan, hoppas det håller i sig :)



attans otur med halsfluss :(



och vem e den snygga killen i skolan du gör dig fin för HUM :)



Älskar dig

PUSS



2009-02-25 @ 19:21:41
Postat av: emma§§

2009-02-25 @ 19:22:23
Postat av: emma

puss på dig också

2009-02-25 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0