pluggdag

Mycket rogivande helg :)
I fredags fick vi VFU-placering. Jag ska vara på åkraskolan v.11 i lågstadiet.
Hoppas jag får grabbarna från fotbollsskolan :)
När jag slutade kom marcus till uppsala så gick vi runt på stan lite. Hittade ett riktigt kap.
En jacka för 149 kronor :) Sen åt vi tortilla wrap med kyckling innan vi begav oss hem.
På kvällen kom petra,blixten och sara. Jag gjorde goda alla hjärtans dag drinkar och fick gulliga alla hjärtans dag presenter av  marcus <3.
Lördagmorgonen var den roligaste på länge. har aldrig skrattat så mycket åt bilder tror jag, tårarna spruta.
Blev räkbaguette på johanssons med sara,bella och josse vid 1.
Åkte hem till Tommy på kvällen och kolla på Saw 5. Den sämsta av alla. Vi fick rökhosta då tommy glömde stänga av plattan så det var rök i hela lägengeten. Vid 10 kom marcus då åt vi tacos :)
Just nu håller jag på och läser om skolan & nationella minoriteter. Ska hinna läsa barnkonventionen, mänskliga rättigheter och 60 sidor nåt annat tjafs inför seminariet imorrn. Ska hinna med och åka skrillor och få frillan kuttad av fray också :)
På lördag kommer kusin jasmine och hälsar på. Var alltför längesen vi sågs nu.
Och 28e blir det heldag i Romme :) Vad skoj det ska bli. Hoppas bara snön är kvar tills dess

Hittade min och frays busdagbok igår ockå <3


Kommentarer
Postat av: fray

lovelovelovelovelove<3

2009-02-16 @ 17:41:27
Postat av: emma

<3

2009-02-16 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0