sjuksjuksjukdumåstevasjuk

Usch, vaknade sex i morse med världens värk i hela kroppen,huvet och halsen.
Så jag bestämde mig för att skippa skolan, vakna endå vid 9 sen. Har läst 37 sidor om homofobi och sexuell läggning i skolan. Åkte till biblan en sväng och lånade en bok som ska läsas till seminarium 6. Boken om mångfald.
Nu har boken jämställdhet i skolan kommit på 167 sidor som jag ska försöka hinna läsa ut ikväll. Vet inte riktigt hur det ska gå till när man mår så här men det ska nog gå att komma några sidor iallafall.
A,ja önska mig lycka till. Måste till skolan imórrn hur sjuk jag än är och kopiera en artikel som jag ska skriva recention på tills seminariet på fredag. FYFAN SÄGER JAG BARA! Hur mycket plugg går det att ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0