Sometimes you got to squeeze. Sometimes you've got to say please

När man vet att man ska upp kl 9 och har ställt klockan så är man som en död zombie och vill bara sova vidare men när man får sova hur länge man vill, ja då vaknar man 9 och är hur pigg som helst. Hur kommer det sig? Någon som vet?

Satte oss på tåget 14.03 och upptäckte att föreläsningen handlade om att skriva PM och det är vi ju redan "proffs" på så jag och Josefin bestämde oss för att springa runt i Uppsala istället. In på 10 olika fik innan vi hitta det rätta.
Hittade en alla hjärtans dag present till marcus och 2 kap till mig själv. Myströja och solglajjer till sommarn :)
ÅÅÅH VAD JAG VILL HA SOMMAR NU!

Är äntligen klar med pluggandet inför seminariet imorrn
så nu ska jag lägga mig och mysa framför 24 med en kopp te och apelsinklyftor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0