Bajs-stress

Tog 11 tåget i morse. Köpte ett pendlarkort och konstaterade att jag tjänar minst 1500 kr på det. Bra grej!
Föreläsning på ILU och efter den var det bara att springa till tågstation för att hinna med halv 3 tåget hem.
Kl 15-mål på liljas a kebabsallad med ramlösa.
Mötte upp Minglush och begav oss till Nisses för teorilektion som varade i 1.15 
Fader kom och hämta mig för lite övningskörning. DET GICK INTE BRA!
Förstår inte vad det var för fel på mig idag.
Fick inte igång bilen, motorstopp x15 innan jag kom iväg men sen gick det galant och klarade allting.
Konstigt, får skylla på petras stövlar eller underlaget för halt var det som attan.
Nu har jag precis kommit hem och jag och Tim har lagat blodpudding.
Lägg märke till att jag strykit under pudding för det blev verkligen en pudding. Skitäckligt.
Mosad blod soppa kan man kalla det. Nu väntar jag på att Tim & Lucas ska åka så man får lite lugn och ro när man ska läsa 1098200 sidor. Och klockan är redan 19.30. Nu blev det stressigt. Upp 7 imorrn.

Kommentarer
Postat av: petra

hahahahah, mosad blod soppa låter fint.

2009-01-29 @ 14:11:59
Postat av: Anonym

mycket gott not

2009-01-29 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0