Dåligt med uppdatering här

Lördagskvällen bestod av god mat med moder.
Sen blev det impuls utgång med Joe.

Söndag blev slappdag och måndag tog jag mitt förnuft till fånga och sprang 1 km på löpbandet som resulterade i feber senare på kvällen eftersom jag fortfarande var lite förkyld innan. Med feber upp i öronen blev det TP spel och chokladbollsbak med helge,tommy och robin :) trevlig kväll.
Igår körde jag bil med far min, jag körde i traffiken för första gången :) duktigt av mig.
Snart ska jag till körskolan för att köra min första lektion där. HEELP!
Kommer säkert krocka eller når.


13 dagar kvar nu.



BYEBYE

Kommentarer
Postat av: fray

haha hur mkt kakao hade ni i idag då!?

2009-01-07 @ 21:11:34
Postat av: fray

Haha hur mkt kakao had eni i den här gången ?! 1 liter elleR?

2009-01-07 @ 21:13:32
Postat av: emma

Det var marcus som bakade, och han hade i skitmycket kaffe så de smaka inte speciellt gott :P och sist han baka blev det dubbelt så mycket socker. haha

2009-01-08 @ 12:34:49
Postat av: fray

Haha att det ska va så järla svårt att få till de perfekta bollarna ! typ världens enklaste recept men antingen blire smörbollar,kakaobollar,kaffeboller eller sockerbollar ;D

2009-01-08 @ 13:20:45
Postat av: emma

haha ja, kan du bättre själv så vill jag gärna smaka på en goding? Jag har för mig att vi jämnt gjorde jättegoda när vi var små :)

2009-01-08 @ 16:17:18
Postat av: fraay

haha jaa då gjorde vi ju skitgoda :D med olikas former och grejer och hade i grön karamellfärg för att få spybollar så vi sedan bajsa grönt i en vecka ;)



ja jag gjorde ju en boll förut men då tyckte du ju att det var smörboll det var det jag mena men förregående inlägg inte att jag var bättr esjälv

2009-01-08 @ 21:33:00
Postat av: emma

haha jag förstod det.

Cyklade du förbi åkra idag?

Jag tyckte jag såg din anlete cyklandes förbi men blind som jag är våga jag inte ropa ditt namn!

2009-01-09 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0