Det är ett stort liv

Nu är har jag äntligen läst klart 44 A4 sidor om "Vetandet, kunnandet och klokheten - tre former av kunskap och hur dessa framträder i gymnasieskolans kursplaner".  Det förstod man lite bättre av iallafall. 
Idag har jag varit duktig och simmat 1 km, sen solade jag. 
Imorgon tänkte jag inhandla mig ett pendelkort med 30 resor. 1400 kr!!  Jag blir ruinerad!
Och inte får man nå rabatt för att man är student heller. Fy för sören! 

Igår började mitt nya liv också att sluta äta massa onyttigt och gå ner några kilon. Men hur många gånger har jag inte sagt det? Men ska ta en provvecka nu iallafall sen får vi se om jag lyckas eller ej. Hålla igång med motionen ska jag försöka med också. Har simmat i några veckor nu utan att sluta upp så de verkar fungera iallafall :)

Jag är så arg, har inte fått nå studiebidrag. Stog på hemsidan att man inte behövde ansöka om det om man var under 20 så visst tänkte jag, skönt att slippa det men inga pengar har kommit så nu får jag väl lov att göra en sån där ansökan då. Och förlora 2500 kronor på köpet bara för att dom inte kan vara lite mer specifika vad som menas med under 20 år! GAAAAAH!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0