gnn- - gnn- - gnn- - gnn- - ljuder från skrivarn

Första seminariet avklarat idag, det gick bra. Just nu sitter jag hos marcus och skriver ut 100 sidor om värdegrundsbegreppet. Simon var snäll och agera shaufför till mig. Man ska ju inte gå i onödan ;) Speciellt inte i den här kylan. Ska försöka läsa igenom dom sidorna idag. Sen måste jag läsa boken "Om solidaritet" tills på tisdag också som inte har kommit än. Den kommer nog på måndag så får läsa hela då. Blä!.

Fyfan, får anstänga sig för att inte säga nånting opassande i situationen. Men jag kan bli så frustrerad på vissa människor. Kan man verkligen bete sig hur som helst?

IIkväll blir det skräckfilmsmaraton med min bundis Fray. FF också :D LOVELY

Kommentarer
Postat av: Fray

får se om det dyker upp någon med 90-tals ögonbryn i de här skräckisarna :D haha

2009-01-30 @ 17:02:18
Postat av: emma

haha det gör de säkert ;D

2009-01-30 @ 17:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0