Helg

Idag är jag ledig, träna skills på teorin på nisses, fika med P och simma ska jag hinna med.
Imorrn är det fest som fan iallafall. Ska bli kul =) 
Igår fick Marcus tillbaka sitt körkort, har saknat att åka i den där bilen. Härlig känsla.

Gick upp kl 06.00 igår morse. Längesen man gick upp så tidigt. Åkte till Uppsala, gick i skolan.
Fotografering och träffa klassen fick man göra. 1 nörd som tydligen har som mål att få lektortjänst och 1 40 årig kostymsnubbe i klassen, annars verkar den helt okej . Gick igenom lite om kurslitteratur och hur bibliotekens databaser fungerar. Nu är det bara att få tag i all material fort som fan och börja plugga för om exakt 1 vecka är det första seminariet. Herrejesus! Nej nu måste jag klä på mig för snart är petra här.

Fick lön idag också.. 15600 svenska riksdaler. WIHOOOO!


TA TRATTEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0