If i fall will you pick me up?

Snittar och Lets dance igår :) Trevlig fredagskväll. Heja Hasse!
Fyfan vad kul att se han dansa.

Dildoparty ikväll då, som matilda säger, ett måste innan man dör :)
Blir nog Rockland på de sen och se The Waves :)



Hittade en sammanfattning jag skrivit om Åre. Fyfan vad jag saknar den platsen!


Lösaktig - maxtjejen
Skrovmål - kebaben som man drar av
Marmeladorkestern - Oh Ah marmelad - Storis & Lillis får gå upp och sjunga på scen
Katjing (EÖ)
Rock Away
Jag & Petra var självklart vilse på fjället i 3 timmar så det blev ingen after ski för oss första dan.
Petra ramla av liften ett antal gånger - "sa jag inte åt dig att inte vara på den sidan!"
Spy på bakfyllan ner från liften
"man kan ju lika gärna spola ner den i toan"
"jag skar av klitoris"
"min hund har gått bort, vart gick den"
Bastu
After Ski
Cissis juckdans
Bygget
Kräftostmackor
Alla som inte dansar är våldtäcksmän
MAX
Wake up in the morning with a head like what you done
Åremärkningen (salt+is)wqm




 


En sån där tidsfördrivslista

Under 2008 har jag hittills:

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har druckit alkohol
[x] du har blivit kär
[x] du har känt dig sviken
[ ] du har känt som att ingen har sett dig
[ ] du har suttit vid datorn mer än innan
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat


[x] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[x] du har bråkat med din älskling/kompis
[x] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus
[ ] du har slagit någon
[x] du har spytt
[ ] du har knarkat
[x] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
[x] du har raggat på främlingar
[x] du har kysst en främling

[x] du har rökt
[ ] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[ ] du har sovit utomhus
[ ] du har åkt bil med fyllon
[x] du har varit full
[x] du har varit/är kär
[x] du har saknat någon
[x] du har badat i havet
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0