Uppsala Universitet nästa

Idag bjöd mormor mig och mamma på lunch på akropolis. Hon ville fira mig att jag är den första i mormors släkt som ska börja på universitet. Sen åkte jag och mamma och solade sen simmade jag :) duktigt av mig.
Snart ska jag på teori på körskolan. Tror de är stadskörning idag som gäller.

Börjar bli lite smått stressad inför skolan som börjar snart. Upprop i övermorgon. Inhandlade lite skrivhäften och pennor idag. Måste hinna göra kopia på slutbetyget och skriva ut antagningsbesked nånstans. jag som inte ens har någon skrivare. Så måste ha med det på torsdag och registreringsblankett och utdrag ur belastningsregistret, men det har jag redan fixat som tur är. Är säkert nåt som jag glömt som jag kommer stå där utan på torsdag. Tur att man slipper åka själv första dagen. Fan vad kul det ska bli. Börjar bli lite sugen på att flytta till Uppsala också. Kanske skulle ställa sig på kö? kan ju ta ett tag innan man får nån bostad. Time will tell som jag brukar säga.


byebyebeautyful

Kommentarer
Postat av: petra

du ska inte flytta.

2009-01-13 @ 22:11:35
Postat av: emma

joo

2009-01-14 @ 09:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0