I hear Jerusalem bells are ringing

Fick mitt nya VISA kort igår. Med en bild från Koh Samet så man kan drömma sig bort till Thailand igen.
Skulle egentligen vart ledig idag men har en flyttad föreläsning om värdegrunder.  12.15-14.00.
Körskolan & teorilektion kl 16.00. Måste verkligen hinna med det. Sen blir det läsa resten av kvällen.
Såg att vi har seminarium på tisdag också. FYFAN! Då måste jag läsa hela helgen också.

Hur går ett seminarium till egentligen? Vad bör man kunna?

Äntligen! "Boken om pedagogerna" har kommit. Tur att man har vänner på adlibris så man får i tid och 10 % rabatt ;)
Nu hinner jag läsa allt innan fredag. Jippi!


Kommentarer
Postat av: fray

haah kul att du har valt det här frivilligt .. att plugga alltså ;)

2009-01-28 @ 15:12:54
Postat av: Anonym

ja, men annars får jag ju inge jobb :P

2009-01-28 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0