fray-day

Blev västerås igår. Lämnade in min dator på gratis felsökning.
Curre handlade teknik-prylar för 10tusen på media markt.
Jag handlade en datamus för 99:- & en matta för 69:-
Marcus köpte en elgrill så på kvällen invigde vi och fredrik den på hans balkong :)
Vi grillade majskolv, lök, paprika, kött. choritzo, champinjon och köttbullar.
Sen kolla vi in nya Wallander filmen. 

Ska snart till körskolan och plugga teori sen ska jag hem till Mingan och fika :D
Ska övertala marcus att åka och bada sen kanske.
Får se vad som händer ikväll, kanske åker hem till Joe en sväng.

På lördag ska jag i alla fall till lägenheten och lämna lite grejer.
Marcus ska med så ska vi laga mat och sova över där. ´mys!


FRUKOST!


Fist of zen - sjukaste komiskaste programmet på MTV
rapmakapären, limpor, fisksnärt i fejan, bäbisblöjan


Kommentarer
Postat av: fray

HAhA!! fist of zen i klass med Myggan fan!!

2009-07-17 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0