just a small town girl living in a lonely world..

tillbaka i Sala igen. Vart ner på Nisses och pluggat teori med Micaela.
Snart klar med Fas A. haha
Kan någon ge mig ett sommarjobb?
Sover för länge om dagarna och börjar bli trött på att vara ledig. HAHA (hur man nu kan bli det)
Håller på och läser Twilight och jag har fastnat i den. Upptäckte att solen kikat fram så kanske skulle lägga mig på baksidan och läsa lite.

Idag har jag och min underbara pojkvän varit tillsammans i 15 månader.
Ikväll ska han bjuda mig på mat så ska dit sen.


haha stackarn, han får stå ut med mycket ibland ;)
OBS det är inte bajs jag har i ansiktet utan ansiktsmask med choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0