nu tänder dem gatubelysningen, bussarna åker sitt varv...

I tisdags åkte jag med till Norberg och kolla när Marcus och hans kompisar åkte cross. Var riktigt kul att se faktiskt.
På kvällen blev det några folköl, singstar, helge-pyramiden m.m med Petra, Marcus och Tuppen.

Igår morse gick vi ner på stan för räkbaguette sen satt vi i parken hela dagen och glassade i solen. Underbart!
- äckelankan
- chipstävling
- "vad glor du på" film
- strippänglarna med töntminerna

Tränade fotboll igår kväll. Fan vad skönt det var.
Måste komma igång med träningen igen innan man blir allt för rund om magen

Jag fick blommor av min älskling på 15 månaders dagen i måndags.




Han hade lagat jättegod lasagne och sallad <3



Tårta till efterrätt <3






TACK HJÄRTAT!

På fredag åker vi (vid fint väder) till Rullsand och tältar.
Det blir jag, marcus, tomas, olle?, blixten, sara, chrille, sara, tommy och diana.
Sen är Tim och massa av hans kompisar där också. Ska bli kul.

Fick ett roligt sms av far min kl 7 i morse, förstår fortfarande inte vad han menar:

"Grattis på namnsdan.
Och du! Var rädd om posten så den inte trillar ut från balkongen. Hi hi."

har kollat i både postlådan och på balkongen.
Den enda anledningen till sms:et jag kan komma på är att han måste ha skrivit i sömnen HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0