Österängsgatan 26C

Idag blev det en sväng till Uppsala för att kolla in lägenheten.
Marcus skulle kolla på en bil så det passade bra så man fick skjuts :)
Och affär blev det :) En volvo v70 D5 -07(inte den på bilden men nästan likadan)
Ska åka med han och hämta den nästa fredag.



Lägenheten vad hur fin som helst :) ÄLSKAR'N!
Drack rabarbersaft och planerade lite med Malin.
Ska åka dit med lite grejer på fredag eller lördag.
Nyckel har man fått också. Kommer bli skitfint!

Blev IKEA innan hemgång. Köpte en tvättkorg och kollade runt lite.
Korv med bröd på det.

...och jag tror jag hittat en 1,20 säng till rabbaterat pris som jag vill ha :)


Stackars bror min kugga uppkörningen idag, körde för nära vajerräcket.

Här kommer lite bilder på lägenheten som jag snott från Malins blogg ;)














Ikväll blir det Fraysan - Maysan & Baysan!

I morgon ska jag åka till Västerås och lämna in min dator.
Få se hur mycket det kommer kosta att få den lagad :/
Ska åka till lagerhouse också och köpa en tvålpump och duschdrapperi :)


Kommentarer
Postat av: Fraysan

jag hörde när timpan kom in på bokia att han hade kuggat, fast körledaren hade gjrot tummen upp åt lukas ;) stackarn!!

2009-07-15 @ 17:17:24
Postat av: emma

haha på bokia? lukas kugga också :P blir väl vår tur nästa gång ;)

2009-07-15 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0