Uppsala

Här om dagen fattade jag ett väldigt stort beslut i mitt liv. Jag ska flytta till Uppsala.
Har tänkt på det här väldigt länge och nu har jag äntligen bestämt mig.
Blir mycket lättare än att pendla och jag kommer att komma hem vissa dagar i veckorna och helger.
Har ju vänner, familj, pojkvän och fotbollen i sala så.
Jag är så jävla glad. ska bli så skönt
Malin har redan börjat flytta in så imorrn ska jag dit och kolla in läget.
Sen är det bara att börja flytta in grejer. Flyttar in någon gång i slutet av augusti.
Ligger typ 500 meter bakom stationen. Ska bli så jäkla kul.

Nu ska jag och min älskling kolla på skräckfilm och äta hemmalagad pizza och dricka ett glas vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0