Varning för ras

Rullsand blev inställt pga regn....

Fredag
: Jag, tommy, thomas och marcus drog till Uppsala för att hämta marcus nyköpta bil. Volvo v70 d5.
Fräsch som fan! Efter mycket krångel hit och dit avslutade vi med Ica Maxi. Jag köpte gardiner till lägenheten :)
Träffade på Malin där. Världen är liten ibland (iallafall Uppsala) Åkte sedan till Karlsson. Träffade på Malin där också.
Jag köpte gris-salt&peppar kar och en väska för 24,50:- :) När vi kom till Sala hjälpte jag Marcus att sätta upp lite tavlor han köpt. Petra övertalade mig till party så vi drog till Thomas & Tommy på fest. Blev hotellet en sväng på det.
Ingemars kommentar - har du suttit inne? Galna ryssar som körde ringdans. Pussande turken på PB.
Kul med impulsutgångar. Somnade hos helge.

Lördag: Vaknade vid 12 pigg och alert. Frukost sen promenad upp till elljusspåret. Körde ett varv runt 2an sen promenad tillbaka. Duktigt av oss :) På kvällen blev det grillning på Marcus balkong med Petra, Thomas och Chrille. Kycklingfile och sallad. 
Sen kom Malin och det blev helges-pyramid och vattenfall.
Jag, Malin och Petra gick in på hottan innan 10 för att tjäna lite pengar ;)
Var en del folk faktiskt.  Hade jättekul och dansade som vi inte gjort på länge. Fick till och med höra önskelåten.
Gick hem till helge vid kvart i två. Jag och Petra åt svart pasta med pesto :) mums
Sen låg vi och pratade högstadieminnen. Kom på dansen vi gjort i 7an också. Vilka småungar alltså. HAHA

- Skvallerbytta bingbong du kan inte ta mig
- Akta dig du bara du är jättedum
- Sluta upp att bråka snart går jag till fröken
- Du skulle bara våga du är jättedum
- Nej, nej, nej låt oss vara vänner det är trist att bara bråka, låt oss sparka fotboll eller låt oss hoppa kråka. På rasten har va kul om alla får vara med. Här är våran egen värld där vi ska hålla fred. Whii!

Söndag: Vaknade vid 12 av att Petra kommer krypandes mot mig mitt i min vampyrmardröm så jag blir livrädd.
Åkte ut till Hedbo och åt vid 4. Sen åkte jag hem till Fray och AB. Vi drog till ballen för att handla nå gott. Det blev tortellini.
Inte världens godaste men beroendeframkallande. HAHA. Sen åkte vi hem till mig. Ida kom och gjorde oss sällskap. Det blev fist of zen igen, och snickesnacke fram till halv 2. Bokcirkeln. Somnade som en stock sen.

Nu ska jag försöka läsa ut boken sen ska jag träffa Jannica. Så blir det nog en springtur ikväll :)


Kommentarer
Postat av: fray

tortellini <3

2009-07-29 @ 02:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0