What to do when you cant choose?

Hemma  efter en kanonhelg på landet.
Har varit i Cristers stuga med Mamma, Mormor, Curre, Tim, Öhman och Marcus

-Grillat
-druckit goda drinkar från baren
-kubb
-5-kamp
-2 timmars knackpoker
...m.m

Har vart fullt upp sen vi kom hem.
I onsdags var jag ut på hotellet med Josse och Amanda på nå sommaronsdagsgrejs.
Torsdag plugga jag lite teori, sen blev det middag hos mormor med kortspel.
Fredag blev det en efterlängtad räkbaguette med Jannica.
Sen åkte jag, Marcus, Fredrik och Blixten till Örebro för att titta på en bil.
Den var skitsnygg men blev ingen affär.
På kvällen bjöd Marcus mig, Sara och Blixten på mat på Lindstöms. Supergott!
Sen blev det hotellet en sväng.

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder från resan på FB!
Sen ska jag nog ta mig i kragen för en vända i spåret.



Kommentarer
Postat av: M

du emma!!Du glömde nämna att jag vann 5-kampen.

inte snällt :(

2009-07-12 @ 16:13:59
Postat av: emma

hehe vill ju inte erkänna att du vann över mig:P

2009-07-12 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0